25 Eylül 2010 Cumartesi

Franken gri


 Bir önceki yazımda kendi yaptığım frankeni tanıtacağımı söylemiştim.
Bu  rengi klasik siyah ve beyazdan yaptım.
Kafayı yicektim bunu yaparken siyahın içine beyaz döktüm ama renkte bir ton bile açılma olmadı şişeyi boşalttım yarısından fazla beyaz döktüm yine olmadı artık şişeden dolup taştı biraz daha boşalttım derken sonunda başardım bişiye benzedi .
Büyük bir ihtimal şaşıdınız bir önceki yazımda kendi yaptığım frankeni tanıtacağım dedim ama böyle klasik renklerden oluşan griyi yaptığımı tahmin etmemişsinizdir :)
Tırnaklarımda hoş durdu bu renk.
Yakıştıda ama üstüne bişiler yapmak istedim (elim hiç rahat durmaz :P ) yeni aldığım taş ve pullardan yapıştırdım zaten sadece iki çeşit almıştım iki sinide kullandım ve böyle bir şey çıktı :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder